top of page
Search
  • artkumkum123

Tri pesme Jelene Asenov



Jastuk za snove


Na jastuku za snove

spustiću glavu da

sanjam usne tvoje

što k tebi me zovu

i ruke u zagrljaj

što me kriju.

Ništa ne pitaj!

Кad jednom zagrliš me

stegni jako,najjače!

Nek i najsitnija kost puca.

Drži me tako noć celu!

Neka to bude prvi i zadnji

deo mog sna.

U srcu osetiću

tvoju čežnju vrelu

što meni bi da se da.



Vene


Uzburkane vene,pune vrele krvi

telom tvojim mreže pletu.

Plahovitost ih moja uzburka i smrvi,

raduju mi se kao ptica letu.


Uzburkane vene,plavetne i modre

u njima teče crvena reka

i svaki deo tela tvoga

na poljupce moje čeka.


Uzburkane vene kao more pred oluju

pune strasti,bez dileme,zažele struju.

Putem srca tvoga idu,bude ih uzdasi moji,

crveni im tok kao rumeno vino

dušu moju opija i kožu belu goli.


Uzburkane vene zbog žestine moje

arterije šire telom tvojim mladim.

Pa još više gorim od želje i čežnje

da se tim telom duša moja sladi.



Osim krvi


Mladost je tvoja plenila lepotom,

vitki stas,pletenice duge.

Nisi znala šta bi sa životom,

drugima i sebi donela si tuge.


Činila si greške zbog kojih ti žao.

Nazad se nisi vratiti mogla.

Od odlaska tvoga ovaj svet je stao,

kako li si snage smogla?


Znam da dušu tvoju morile su boli

i da mnoge noći besane su bile.

Кakve li su muke kada nekog voliš,

a ne možeš gledati te oči mile?


Pitanja su mnoga gušila ti misli,

tegovi svakojaki srce mlado stisli.

Кorila si sebe zbog odluka tvojih,

verovala da svet ima ljudi boljih.


Teško ti je bilo,al' meni još teže.

Svom te snagom volim,al' osećaj imam

da osim krvi ništa nas ne veže.


Кroz život sam sam tabanao tiho,

za sve moje suze nije znao niko.

Čekao sam dane da budem sa tobom

da te viđam tek ponekad na to se navik'o.






73 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page