top of page
Search
  • artkumkum123

Promocija zbirke priča ''Kraj raspusta i druge priče''i zbirke pesama ''Govori grad'' Ane Miloš


U četvrtak, 19. 08. 2021. godine u knjižari ''Knjižara Akademija'' sa početkom u 19h, održaće se promocija zbirke priča ''Kraj raspusta i druge priče'' i zbirke pesama ''Govori grad'' Ane Miloš. Moderator će biti Aleksandra Batinić.



Odlomak iz zbirke priča:


'' Drveće je jedino što me je ikad držalo čvrsto u mestu; ne korenjem, već tišinom. Saša i ja uživamo u toj tišini sedam dana. Odvojila sam se od svih, preselila u stvari u vikendicu četrdeset kilometara udaljenu od grada, ne bih li našla spokoj koji sam osetila da mi je potreban čim sam se porodila. Beba ima mesec dana i svi su mi govorili kako ne smem s tako slabašnim detetom da idem u šumu, da budem sama i izložena raznim opasnostima: mogu da te povrede provalnici, mogu da te napadnu zveri, može Saša da se razboli a tamo nema ko da ti pomogne. Razlozi brižnih su se ređali u nedogled, a sa svakim objašnjenjem zašto je glupo otići u prirodu, sve sam više želela da pobegnem. ''


Pesma iz zbirke pesama ''Govori grad''


ponedeljak / sreda /

petak

tesan biceps za tu kožu

otvara striju kao oko

pičke

kostur gleda budućnost

kroz rascep

vidi gde će da popusti ogledala naglašavaju

tuđe mane

ali svoje vide u beskraj

utorkom četvrtkom subotom i nedeljom

božanstva odmaraju sanjajući u tonama



18 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page